4 وظیفه اصلی مدیر ساختمان کاردان

13 بهمن 1401
0 دیدگاه
مدیر ساختمان 8129852

با تغییر شیوه زندگی و مدرنیته شدن آن،تمایل افراد به سمت زندگی شهرنشینی بیشتر شده و روزانه افراد بیشتری از روستاها به سمت شهر روانه شده که با وجود محدودیت فضا امکان سکونت همه افراد فراهم نبود و این گونه آپارتمان نشینی رواج پیداکرد. اما سکونت تعداد افراد زیادی در یک ساختمان که آشنایی باهم ندارند مستلزم به رعایت کردن قوانینی میباشد تا زندگی را برای همه راحت تر کند. برای پیشگیری از هرنوع هرج و مرجی انتخاب مدیر ساختمانی کاردان که بتواند امور مختلف را سامان دهد از حیاتی ترین فعالیت ها میباشد. چنانچه قصد خرید آپارتمان در ساری و یا رهن و اجاره آپارتمان در ساری را دارید حتما درباره مدیر ساختمان آن آپارتمان و مسئولیت پذیری آن تحقیق نمایید و ما در این مطلب به بررسی تعدادی از وظایف مدیر ساختمان پرداختیم تا کار را برای شما آسان کنیم پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

توانایی اداره امور ساختمان:

اصلی ترین وظیفه یک مدیر ساختمان توانایی آن در اداره کردن ساختمان در شرایط بحرانی و مشکلات میباشد.او باید بتواند خرابی های ساختمانی، دعواها و مشاجره های افراد ساختمان را به سرعت حل و فصل نماید و همچنین بتواند برای بهتر شدن اوضاع ساختمان راه حل های مفیدی ارائه دهد.

 

انتخاب مدیر ساختمان کاردان
“انتخاب مدیر ساختمان کاردان برای داشتن زندگی آرام در آپارتمان”

وظایف خود را به دیگران ملحق نکند:

از جمله مهم ترین خصوصیت یک مدیر ساختمانی حس مسئولیت پذیری و ننداختن مشکلات روی دوش دیگران میباشد. مدیر باید توانایی به عهده گرفتن تمامی امور را داشته باشد واگر قصد دارد چند روزی نباشد میتواند به مدت کوتاهی پاره ای از وظایف را به شخص مسئولیت پذیری واگذار کند و از راه دور وضعیت را مدیریت کند

تعیین شارژ مناسب:

یکی از وظایفی که به دوش همه ساکنین ساختمان میباشد پرداخت شارژ های تعیین شده به مدیر ساختمان است که صرف فعالیت های کلی ساختمان مثل نظافت، رسیدگی به فضای سبز و … میشود که شارژها در هر مجتمع به روش های مختلفی اعم از شارژ ثابت، شارژ به تعداد نفرات، شارژ بر حسب متراژ و … محاسبه میشود.

چنانچه واحدی در پرداخت شارژ خود کوتاهی کند مدیر ساختمان میتواند با دریافت اظهارنامه های قانونی از دادگاه و ارسال آن به واحد مذکور برای حل کردن این مشکل اقدام نماید و اگر با وجود آن باز هم اقدامی مبنی بر پرداخت صورت نگرفت مدیر میتواند امتیازات ان واحد را اعم از آب ،برق و گاز را قطع کند

 

مدیر ساختمان کاردان 4641641
“دوری از هیاهو و بی نظمی با انتخاب مدیر ساختمان کاردان”

اقدام به بیمه آتش سوزی:

از واجب ترین فعالیت هایی که نباید پشت گوش انداخت اقدام به بیمه آتش سوزی میباشد.متاسفانه اتفاق خبر نمیکند و با یک  سهل انگاری کوچک ممکن است خسارات جبران ناپذیری رخ دهد که با بیمه آتش سوزی خیالتان از آن راحت میشود و با خیال راحت میتوانید به مسافرت رفته و از منزل خود دور باشید.

ارسال دیدگاه