پارک جنگلی تلار قائمشهر| آدرس + عکس

10 بهمن 1401
0 دیدگاه
پارک جنگلی تلار 6854685658468546854

پارک های جنگلی از جمله جاذبه های گردشگری مهم هر شهری محسوب میشود که قائم شهر در این امر خوش درخشیده و اهمیت زیادی را برای آن در نظر گرفته است.پارک جنگلی تلار قائمشهر ، یکی از جاذبه‌های قدیمی و دیدنی در شهرستان قائم‌شهر ،  با مساحت ۱۴۷ هکتار است که بی نظیر و محبوب می‌باشد. این پارک جنگلی فوق‌العاده با ۲۰ واحد اقامتی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع ، نزدیکترین جنگل به جویبار نیز میباشد.

پارک جنگلی تلار قائمشهر کجاست؟

برای رسیدن به پارک جنگلی تلار قائمشهر باید مسیر ورودی غربی قائمشهر در انتهای جاده بابل را در پیش بگیرید تا به مسیر جاده نظامی برسید. قبل از پل ارتباطی قائمشهر به بابل از جاده اصلی به سمت جنوب خارج شده تا به رودخانه تلار برسید.

آدرس پارک جنگلی تلار قائمشهر :

جاده بابل، مسیر ورودی غربی قائمشهر، مسیر جاده نظامی، رودخانه تلار

آدرس دقیق پارک جنگلی تلار در قائمشهر 41968485468
برای دسترسی به آدرس دقیق پارک جنگلی تلار قائمشهر روی نقشه کلیک کنید.

امکانات پارک جنگلی تلار قائمشهر

یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی پارک جنگلی تلار قائمشهر وجود دریاچه جاده نظامی در مسیر رسیدن به پارک می باشد که با وجود پوشش گیاهی سرسبز و درختان تنومندی که دورتا دور این دریاچه را احاطه کرده اند ویو خارق العاده را برای پیک نیک و گشت و گذار خلق کرده است و یکی از گزینه های پیشنهادی برای عکاسی می باشد.

  1. ساختمان چوبی : در پارک جنگلی تلار قائمشهر ، یک ساختمان بسیار زیبا و منحصربه‌فرد از چوب وجود دارد. این ساختمان دو طبقه است و حدود ۱۵۰۰ مترمربع مساحت دارد. در داخل آن، سالن پذیرایی، سالن غذاهای سنتی، کافی شاپ و رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی مجزا، انبار و سردخانه قرار دارند. این ساختمان با طراحی خاص و منظره‌ای فوق‌العاده، برای بازدیدکنندگان پارک جنگلی تلار به عنوان یکی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز و ممتاز شناخته شده است.
  2. پیست جاده سلامت: اگر عادت به پیاده روی و تناسب اندام و ورزش دارید قسمت جاده سلامت قائمشهر مخصوص شماست. جاده ای به مسافت 5 کیلومتر با وجود نیمکت های تعبیه شده در آن تا هر زمان که خسته شدید بتوانید به استراحت بپردازید.
  3. اقامتگاه: این پارک به فکر مسافران خود هم بوده است و با ساختن حدود 20 کمپینگ اقامتی مکانی را برای اقامت آنها در نظر گرفته  است.
  4. تمامی واحد ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی ،حمام و سرویس بهداشتی و همچنین گاز و کابینت هستند که در طبقات همکف دارای متراژ 35 و 45 متری و بعضی واحد ها حتی دوبلکس و به متراژ110 متر هم میرسند که  مناسب افرادی است که به صورت دسته جمعی قصد اقامت دارند.
  5. فود استریت: فود استریت مجموعه ای شامل رستوران،کافی شاپ، سفره خانه و غذاهای محلی میباشد.
  6. پله های طراوت: وجود حدود 300 پله در مسیر جنگل که در لابه لای درختان قرار گرفته فضایی خاص و رویایی را برای ثبت عکس و یا قدم زدن فراهم کرده است
  7. امنیت: وجود نگهبانی در 2 مسیر ورودی و خروجی و همچنین سیستم اطقا حریق امنیت را برای شما فراهم میکند و میتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی به تفریح و گردش خود برسید.
  8. تجهیزات ایستگاه آتش نشانی و اطفاء حریق
  9. پیست آفرود دوچرخه و چهار چرخه
عکس اقامتگاه های چوبی پارک جنگلی تلار لا به لای درختان پاییزی 748574896
اقامتگاه های چوبی پارک جنگلی تلار لا به لای درختان پاییزی

 

جاذبه های دیدنی اطراف پارک جنگلی تلار قائمشهر:

  • پارک جنگلی صنم
  • بابلرود
  • دریاچه جاده نظامی
تاب و سرسره و الکلنگ های رنگی در پارک جنگلی صنم 964164168541
رنگارنگی وسایل بازی در پارگ جنگلی صنم
جاده نظام قائمشهر 496849684768
عکس پارک جنگلی جاده نظام قائمشهر در تابستان

 

ارسال دیدگاه