معرفی دریاچه گل پل | آدرس + جاذبه های اطراف

14 بهمن 1401
0 دیدگاه
دریاچه گل پل 5641854698548541

طبیعت با قدرت ماورایی خود چنان آرامشی را به جان ما تزریق میکند که با هیچ چیز قابل قیاس نیست. مازندران که منبع زیبایی های طبیعی و خارق العاده میباشد در هریک از جاذبه هایش قدرت خود را به رخ میکشد. از جنگل تا دریا،از چشمه تا دریاچه، از آبشار تا تپه های سرسبز هر یک در زیبایی از هم پیشی میگیرند. این بار قصد سفر به منطقه قائم شهر را داریم تا از یکی از بکرترین دریاچه های آن، دریاچه گل پل دیدن نماییم. پیشتر نیز با پارک جنگلی تلار در قائمشهر آشنا شدیم که در مسیر میتوانید در این پارک با امکانات ویژه به استراحت بپردازید.

دریاچه گل پل کجاست؟

برای رسیدن به این دریاچه باید مسیر رسیدن به روستای برنجستانک را در جنوب شرقی قائمشهر در پیش بگیرید و بعد از رسیدن به آن وارد مسیر جنگلی شوید. با طی مسافتی به مدت 20 دقیقه در جنگل میتوانید دریاچه زیبا گل پل را مشاهده نمایید.

آدرس دریاچه گل پل:

مازندران، جنوب شرقی قائم شهر، 5 کیلومتر بعد از روستای برنجستانک و سد خاکی زمزم

آدرس دقیق دریاچه گل پل
“برای دسترسی به آدرس دقیق دریاچه گل پل روی نقشه کلیک کنید”

اطلاعات دریاچه گل پل:

در لا به لای درختان سرسبز و سربه فلک کشیده و از دل جنگل دریاچه زلالی جوشیده که تصویر توصیف نشدنی را خلق کرده است. صدای آرام آب به همراه چه چه پرندگان هر بیننده ای را مجذوب خود میکند

این دریاچه به وسعت حدود 5هکتار و عمقی به طول 1 تا 5 متر در نواحی مختلف خود ، با آب شیرینش زیستگاه بسیاری از ماهی ها و پرندگان آبزی میباشد.

درختان پرتراکم اطراف دریاچه گل پل 41656418548418
“درختان پرتراکم اطراف دریاچه گل پل “

تفریحات این دریاچه:

اگر اهل کمپینگ و تورگردی میباشید این دریاچه دنج را از دست ندهید میتوانید در اطراف آن اتراق کرده و به ماهی گیری و شنا بپردازید

و یا اگر عکاس هستید این ویو رویایی بهترین قاب برای عکاسی های شماست.

جاذبه های اطراف دریاچه گل پل

  • آبشار ارزفون
  • جنگل و آبشار پلنگ دره
  • آبشار خریم
"آبشار ارزفون در حصار پوشش گیاهی سرسبز"
“آبشار ارزفون در حصار پوشش گیاهی سرسبز”

 

 

ارسال دیدگاه