معرفی شهرک های برند ساری | آدرس + تفریحات و عکس

8 خرداد 1402
0 دیدگاه
شهرک ساری 57785

به طور قطع، برای شما هم موقعیت جغرافیایی ملک، بسیار اهمیت دارد. در گذشته، فقط خرید ویلا در ساری به تنهایی کفایت می‌کرد؛ اما در حال حاضر، علاوه بر محل قرارگیری، طراحی و امنیت ویلا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، پیش از خرید ویلا در ساری، به دنبال شهرک‌های برند و قیمت ویلای آن‌ها در منطقه ساری می‌گردیم. با این محتوا شهرک های برند ساری را شناخته و به راحتی در مورد خرید ویلا در ساری تصمیم خواهید گرفت.
شهرک‌های برند ساری به دلیل امنیت، زیبایی، طراحی ویلا و قدمت چندین ساله، جزو شهرک‌های بزرگ و معروف شمال هستند. کیفیت بالای زندگی در این شهرک‌ها همراه با امکانات لوکس و رفاه فراوان، نزدیکی به ساحل و جنگل و همچنین جذابیت‌های گردشگری، باعث شده خرید ویلا در این شهرک‌ها، انتخاب عده زیادی از سرمایه‌گذاران در بخش املاک شمال باشد.

شهر ساری 5489765
ساری، شهری زیبا و آرام، مکانی برای آرامش و طبیعت‌گردی

1. شهرک ساحلی جام جم

مساحت پروژه شهرک جام جم ساری، به مقدار 85 هزار متر مربع اعلام شده است. شهرک جام جم در نوار ساحلی فرح آباد ساری واقع شده و فضای آن بسیار دوست‌داشتنی و زیباست. مجتمع مسکونی شهرک جام جم شامل انواع مختلف ویلاهای ساحلی متمایز است که خرید آنها امکان‌پذیر است. بدین ترتیب، شهرک جام جم به عنوان یک شهرک رو به ساحل، فرصتی برای خرید ویلا ساحلی در ساری را به شما ارائه می‌دهد.
ساحل فرح آباد ساری در مازندران، یکی از زیباترین و بهترین سواحل است که امکاناتی مانند موتور چهار چرخ، شهربازی و سینما چند بعدی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. موقعیت مجتمع جام جم در این ساحل نیز نشان دهنده برند بودن و برتری شهرک مذکور است.
شهرک جام جم ساری، که در آن تعداد 368 واحد ویلا دوبلکس با متراژ 92 متری وجود دارد، دارای امکانات امنیتی مانند نگهبانی 24 ساعته و دوربین‌های مداربسته است. علاوه بر این، فضاهای بازی و ورزشی نیز در این شهرک در نظر گرفته شده است.

آدرس شهرک جام جم ساری:

شهرک ساحلی جام جم در خیابان پلاژ و در نزدیکی مراکزی مانند پلاژ بیمه ایران قرار گرفته است.

شهرک جام جم ساری 25487952
شهرک جام جم در ساری، نمادی از زندگی آرام و مدرن در مجاورت ساحل خزر

2. شهرک شاهین خزر

ساحل خزرآباد، یکی از جاذبه‌های گردشگری ساری، در فاصله 35 کیلومتری شمال ساری واقع شده است. این ساحل، یک ساحل بکر، زیبا و درخشان است که برای قایق‌سواری و تمام تفریحات دریایی بسیار مناسب است. بخشی از این ساحل، که به نام فرح آباد شناخته می‌شود، به شهرک شاهین خزر تعلق دارد.
ساحل خزرآباد، از لحاظ موقعیت جغرافیایی، در نزدیکی مراکزی همچون تالار پذیرایی کاویانی، مجتمع فرهنگی و آموزشی شرکت ذغالسنگ البرز مرکزی، پمپ بنزین کاویانی و سوپرمارکت مجید قرار دارد.

برای دسترسی به آدرس دقیق شهرک شاهین خزر روی لینک گوگل مپ کلیک کنید.

آدرس شهرک شاهین خزر :

شهرستان جویبار، خیابان عربیان

شهرک شاهین خزر در ساری، ترکیبی از زیبایی طبیعت و آرامش
شهرک شاهین خزر در ساری، ترکیبی از زیبایی طبیعت و آرامش

ارسال دیدگاه